PŁYN DO CHŁODNIC G11

Płyn na bazie gliceryny oraz glikolu monoetylenowego o wysokiej czystości. Dzięki zawartości skutecznego zestawu dodatków antykorozyjnych, antyutleniaczy, stabilizatorów i środków antypiennych, skutecznie chroni metale układu chłodzenia przed korozją, a elementom gumowym zapewnia wieloletnią trwałość. Przeznaczony jest do stosowania w układach chłodzenia silników samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusach, maszynach budowlanych, sprzęcie wojskowym, ciągnikach rolniczych oraz silnikach stacjonarnych wyposażonych zarówno w chłodnice mosiężne (miedziane) lutowane, jak i aluminiowe.

Technologia produkcji
Na bazie glikolu monoetylenowego o wysokiej czystości.
Zawiera zestaw dodatków antykorozyjnych, antyutleniaczy, stabilizatorów i środków antypiennych.

Zalety produktu
Temperatura krystalizacji -35 C.
Skutecznie chroni metale układu chłodzenia przed korozją,

Zastosowanie
Układy chłodzenia silników samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów, maszyny budowlane, sprzęt wojskowy, ciągniki rolnicze i silniki stacjonarne wyposażone zarówno w chłodnice mosiężne (miedziane) lutowane, jak i aluminiowe.

PŁYN DO CHŁODNIC G12

Płyn na bazie glikolu monoetylenowego o wysokiej czystości. Dzięki zawartości skutecznego zestawu dodatków antykorozyjnych, antyutleniaczy, stabilizatorów i środków antypiennych, skutecznie chroni metale układu chłodzenia przed korozją, a elementom gumowym zapewnia wieloletnią trwałość. Przeznaczony jest do stosowania w układach chłodzenia silników samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusach, maszynach budowlanych, sprzęcie wojskowym, ciągnikach rolniczych oraz silnikach stacjonarnych wyposażonych zarówno w chłodnice mosiężne (miedziane) lutowane, jak i aluminiowe.

Technologia produkcji
Na bazie glikolu monoetylenowego o wysokiej czystości.
Zawiera zestaw dodatków antykorozyjnych, antyutleniaczy, stabilizatorów i środków antypiennych.

Zalety produktu
Temperatura krystalizacji -35 C.
Skutecznie chroni metale układu chłodzenia przed korozją,

Zastosowanie
Układy chłodzenia silników samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów, maszyny budowlane, sprzęt wojskowy, ciągniki rolnicze i silniki stacjonarne wyposażone zarówno w chłodnice mosiężne (miedziane) lutowane, jak i aluminiowe.

KONCENTRAT G11

Koncentrat płynu do chłodnic na bazie gliceryny oraz glikolu monoetylowego. Zawiera wysoce skuteczne inhibitory wraz z silikatami i boroksami dla ochrony układu chłodzenia. Przeznaczony do stosowania w układach chłodzenia samochodów z silnikami aluminiowymi. Nie zawiera azotanów, amin i fosforanów. Spełnia wymagania norm: BS 6580 : 1992, ASTM D 3306. W zakresie wymagań na ochronę antykorozyjną i przeciwko zamarzaniu odpowiada normie VW TL 774C. Interwał wymiany COOLMAX wynosi 3 lata lub według wymagań producenta pojazdu samochodowego.

Sposób użycia: rozcieńcza się wodą destylowaną lub czystą pitną wodą w podanym stosunku objętościowym: COOLMAX = woda = temperatura krzepnięcia = temperatura wrzenia: 1:2 = -18 C = 105 C, 1:1,5 = -27 C = 108 C, 1:1 = -38 C = 110 C. Uwaga tolerancja temperatur +/- 2 C. Rozcieńczyć płyn do czystego układu chłodzenia, nalewać według zaleceń producenta pojazdu samochodowego. Nigdy nie używać nie rozcieńczonego lub w stężeniu poniżej 30%. Działa szkodliwie na lakier. W razie zanieczyszczenia lakier natychmiast umyć wodą. Niepożądany jest kontakt z materiałami ocynkowanymi.
Zawiera: glicerynę oraz glikol monoetylenowy. Działa szkodliwie po połknięciu. Może powodować uszkodzenie narządów (nerki) poprzez długotrwałe lub  powtarzane narażenie drogą pokarmową. Chronić przed dziećmi. Dokładnie umyć ręce po użyciu. Nie jeść, nie pić i nie palić podczas używania produktu. W PRZYPADKU POŁKNIĘCIA: natychmiast skontaktować się z OŚRODKIEM ZATRUĆ/lekarzem. Przechowywać w zamkniętym pojemniku. Zawartość/pojemnik usuwać do punktu selektywnej zbiórki odpadów.
Produkt przeznaczony jest do użytku ciągłego przez okres 3 lat lub 100 tyś. km. Ubytki płynu należy uzupełnić.

KONCENTRAT G12

Koncentrat płynu do chłodnic na bazie glikolu monoetylowego. Zawiera wysoce skuteczne inhibitory wraz z silikatami i boroksami dla ochrony układu chłodzenia. Przeznaczony do stosowania w układach chłodzenia samochodów z silnikami aluminiowymi. Nie zawiera azotanów, amin i fosforanów. Spełnia wymagania norm: BS 6580 : 1992, ASTM D 3306. W zakresie wymagań na ochronę antykorozyjną i przeciwko zamarzaniu odpowiada normie VW TL 774C. Interwał wymiany COOLMAX wynosi 3 lata lub według wymagań producenta pojazdu samochodowego.

Sposób użycia: rozcieńcza się wodą destylowaną lub czystą pitną wodą w podanym stosunku objętościowym: COOLMAX = woda = temperatura krzepnięcia = temperatura wrzenia: 1:2 = -18 C = 105 C, 1:1,5 = -27 C = 108 C, 1:1 = -38 C = 110 C. Uwaga tolerancja temperatur +/- 2 C. Rozcieńczyć płyn do czystego układu chłodzenia, nalewać według zaleceń producenta pojazdu samochodowego. Nigdy nie używać nie rozcieńczonego lub w stężeniu poniżej 30%. Działa szkodliwie na lakier. W razie zanieczyszczenia lakier natychmiast umyć wodą. Niepożądany jest kontakt z materiałami ocynkowanymi.
Zawiera: glikol monoetylenowy. Działa szkodliwie po połknięciu. Może powodować uszkodzenie narządów (nerki) poprzez długotrwałe lub  powtarzane narażenie drogą pokarmową. Chronić przed dziećmi. Dokładnie umyć ręce po użyciu. Nie jeść, nie pić i nie palić podczas używania produktu. W PRZYPADKU POŁKNIĘCIA: natychmiast skontaktować się z OŚRODKIEM ZATRUĆ/lekarzem. Przechowywać w zamkniętym pojemniku. Zawartość/pojemnik usuwać do punktu selektywnej zbiórki odpadów.
Produkt przeznaczony jest do użytku ciągłego przez okres 3 lat lub 100 tyś. km. Ubytki płynu należy uzupełnić.